2014. november 6., csütörtök

Zeneajánló #2

És itt a második zeneajánlónk.:)
Remélem segíthettem nektek.
Csók,puszi Henrietta



                                                                 Animes daaal


                                                Imádom ezt a dalt. Nagyon jó a klipje is:)




                                            Kedvenc francia énekesnőm új dala,amit már nagyon vártam.





Imádom!




                                            Sokan már hallottátok,de én nagyon szeretem.









                               Sean Kingston és Chris Brown közös dalra már rég vártam,
                                                 hisz mind a két fiú nagyon kedvelt.








Hát ennyi lett volna a második zeneajánló.
További szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése