2014. július 4., péntek

Karakterek

Sziasztooook nyunyók ^-^

Ma volt elég szabad időm, és gondoltam akkor, ki használom. Tehát hoztam NEM agyon használt karaktereket. Fiút-lányt, egyaránt, csoportokra bontva. :) Leginkább színészek-énekesek, esetleg modellek lesznek. Ha bármelyiket felhasználod, kérlek jelezd (pipálj, írj chatbe vagy kommentbe), mert sokat dolgoztam ezeknek a neveknek az össze gyűjtésével.
És akkor mi is, te is boldogak leszünk. <3

Ui.: Mielőtt megkezdenénk, előre jelzem, hogy az elmaradt kritikákat ma, ahogy tudom, bepótolom <3



LÁNYOK:


Szőkék:


Taylor Momsen



Dakota Fanning


Peyton Roi List


Sasha Pieterse (Róla nem csak szőke képek vannak)


Annasophia Rob


Alexandria Deberry
Alexandria Deberry


Dove Cameron


Elle Fanning


Cleo Massey


Barnák:



Ebből kevesebb lesz, mivel én nem sablon karaktereket akartam hozni, és barnából elég nehéz olyat találni, ami nem agyon használt :)


Alyson Stoner

Elizabeth Gillies

Ciara Bravo


Laura Marano


Maia Mitchell

Ryan Newman


Tasie Dhanjraj


Egyéb:


Ezeket azért tettem egybe, mert nem sok van belőlük, esetleg nem olyan keresettek mint a többi. Pl.: Vörös hajú, színes hajú, fekete hajú,  Ázsiai. És pont ezért van belőlük ilyen kevés :$ 



Krystal Jung

Coco Jones

Lourdes Leon


Sophie Turner

Isabelle Fuhrman


Kwon So Hyun


Kang Ji Young


Valerie Anne Poxleitner

Lua Perez

Ebba Zingmark




Lexi Lush


Audrey Kitching


Verena Scizophrenia



FIÚK:



Szőkék:


Kenton Duty


Luke Hemmings


Cameron Kennedy


James Mcvey


Tristan Evans



Jackson Odell


Bertie Gilbert


Barnák:


Jake T. Austin


Moises Arias


George Shelley


Colin Ford



Cody Christian


Bocsi de most fiúkból ennyi volt, kifáradtam :D


REMÉLEM SEGÍTSÉGETEKRE VOLTAM <3 

Sziasztok :3<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése