2014. július 15., kedd

Nyári olvasnivaló, avagy 'Ha kifogytál a blogokból'

Sziasztok! :) 

Ez most egy érdekes, és ha úgy vesszük különleges bejegyzés lesz. Velem is megszokott esni, hogy bizony kifogyok a jó blogokból, és hiába keresgélek, sose találok olyat, amilyet éppen akkor szeretnék. Történetesen, ha én keresgélek, mindenfélét találok, csak olyat nem amilyet keresek. :D Éppen ezért született, az a remek (szerintem, remek) ötletem, hogy össze gyűjtök sok, sok JÓ blogot, és kategóriákra bontom, hogy legyen miből válogatnotok. 

Mielőtt megkérdeznétek, hogy ez a sok blog honnan van, meg is válaszolnám a kérdést: Facebook-on, ilyen blog megosztós csoportokba, posztoltam ki, hogy aki rajta szeretne lenni, ezen a blog listán, az kommentelje a blogját, lehet egyszerre több is, és sorolja be, bármely kategóriába. Hát elég sok blogot kaptam, de mivel, mindegyiket átakartam ellenőrizni, hogy megfelelő e, hogy besoroljam az alábbi kategóriába amit leírt, és tényleg JÓ blog-e, ezért egy picit később született meg ez a bejegyzés. És erre a csúszásra még a face hülyéskedése is rájátszott, még pedig az, hogy egyik csoportból, ahova több mint 40 link érkezett, kitörölte a bejegyzésem. Ezért küldök is neki egy óriása ölelést :* 

Na de mindegy. A bejegyzés itt van, és remélem segítségetekre lesz, "blogválságokban" :D 





1. One Dericetion Fanfic (ha valami, más kategóriába is tartozik, akkor igyekszem oda írni. Viszont szerintem, a fanficeknél, főleg ezeknél, logikus, hogy szerelmi történet, tehát azt nem fogom mellé firkálni, ha nem baj)

- The Town of Death (még el nem kezdett blog!) (horror)
- Angel Life (fantasy)



2. Szerelmi történet (ha valami, más kategóriába is tartozik, akkor igyekszem oda írni)

-Tűnjünk el (gimis)


3. Napló (ha valami más kategóriába is tartozik, azt jelezni fogom)




4. Egyéb Fanfic (ha valami, más kategóriába is tartozik, akkor igyekszem oda írni. Viszont szerintem, a fanficeknél, főleg ezeknél, logikus, hogy szerelmi történet, tehát azt nem fogom mellé firkálni, ha nem baj)



5. Gimis (ha valami más is, akkor szokás szerint beleírom)




6. Krimi (ha valami más is, akkor szokás szerint beleírom)

- Az élet árny oldala (szerelmi történet) 
- Együtt a tűz körül (szerelmi történet)




7. Fantasy (ha valami más is, akkor szokás szerint beleírom)





Egyéb








Ha szeretnétek még ilyet, azt chatbe jelezhetitek nyugodtan :3 <3


Remélem tetszett ez a bejegyzés <3

Sziasztok :* 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése