2014. augusztus 25., hétfő

Chat-es dolog!

  Először is nézd meg,hogy az adott dolog,amit rendelni akarsz INAKTÍV-E!! Ezzel nem egyszer volt gondom. Szóval kérlek titeket,hogy ne legyen többet ilyen,mert eddig nem tettem,de legközelebb törölni fogom az e-mailt. És nem kérek majd visszajelzést,hogy nem csináltam meg,meg minden.

 Másodszor is mi van az emberekkel?! Mi ez a fellázadás ellenem? Én tényleg nem értek egyeseket. Mikor még itt volt Hanna akkor is voltak rosszindulatú üzenetek,de most. Konkrétan egy csaj leharapja a fejemet. Tudom,hogy rossz,hogy elment de meg kell érteni,hogy NINCS ideje rá! Nem szeretem,ha ok nélkül kritizálják azt,amit csinálok. Ha ennyire van ideje egyeseknek másokat piszkálni akkor mutassák fel munkáikat inkább,minthogy másoknak mondják meg,hogy mit csinálnak rosszul...A kérdés az,hogy te mit csinálsz rosszul. Elegem van az állandó utálkozásból.

 És mi az,hogy a nevembe írnak vissza? WTF? Hát ezt nem értem...mi jó származik neked ebből? Szeretsz Henriettának lenni?! Szeretsz a nevembe visszaírni hülyeségeket?!! Na ez már túlzás. Nagyon nagy túlzás. 

 Gondolkodtam azon,hogy törlöm a chat-et. Hisz minek. Nekünk szerkesztőknek nem kell,hisz nem hallgatjuk majd meg a kéréseteket,nem lesz kívánság műsor. E-mailt kell írnotok,hogy kapcsolatba legyetek velünk. Hát és ez gáz. Miattatok van a chat,nem miattam. Szálljon már magába az említett ember. Csak egy kicsit gondoljon bele,hogy ebből mi jó származik neki!! Komolyan be lehet fejezni mert TÖRÖLNI FOGOM A CHATET!!!


Henrietta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése