2014. augusztus 27., szerda

Hola-Ola Drágák!

Üdvözletem!

Csókoltatok minden ide tévedő bloggert/bloggerinát!  Én lennék az új szerkesztő a blogon, így gondoltam illendő lenne bemutatkozni nektek! Három teljes éve mondhatom magamat aktív bloggerinának, egy időben tag voltam a Dreamland nevezetű design blogon, de mivel az már egy ideje sajnos nem üzemel, többnyire csak történetes blogokat vezetek. Illetve hát, egy történetes blogot, ami egy Pán Péter fanfixtion. Mindegy is. A lényeg, hogy már itt vagyok, hosszú-hosszú keresgélés után, végre ismét belevethetem magamat, a design blogok tömegébe. Tőlem rendelhettek teljes design átalakítást, fejlécet, illetve kritikát is, de szólok előre, kemény kezű ember vagyok az írás terén, szóval őszintén kimondom amit gondolok. Remélem senkit nem ijesztettem meg ezzel, de hát na.
Szóval, lényeg a lényeg, hogy kérjetek tőlem bátran bármit. A kritika, fejléc, illetve a teljes dizi is 3 limites, tehát ha hárman kértek, többen ne kérjenek amíg fel nem szabadul egy hely, de most van időm, szóval csapjatok le rám! 
Ölel mindenkit: Ariana Douglas

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése