2014. június 20., péntek

Kritika #6

http://because-you-are-my-darkness.blogspot.hu/

















Kinézet: Amit egyből kiszúrtam, hogy nincs háttér. Ami nagyon jó! Mármint, így a blogod szépnek és egyszerűnek hat, ami igaz is. Viszont, a fejléced, az nem valami rendezett. Olyan, mintha csak össze dobáltál volna képeket. A bal oldali képeknek szerintem semmi értelmük, ráadásul a blogodhoz sem passzolnak. A betű típus pedig nem tisztán olvasható. A fejlécről csak ennyit tudnék mondani. A betűtípusokat szépen kiválasztottad, és a szín sémáid is nagyon jók, az össz kép majdnem tökéletes. Ami nem jó, az, hogy ott van az a csillogós, valami bal oldalt, amik az oldalak. Hogy ezzel nekem mért van bajom? Mert nem olvashatóak a betűk. Zavaros. Először igazából, magába a témájába, vagyis a csillogós alapba akartam belekötni, de végül azért nem tettem, mert ez passzol az oldalhoz. Amivel gond van az a betűszín. Írd át fehérre!! Mással igazán nincs is baj, maximum annyi, hogy én a blogarchívumot és az infókat feljebb tenném, de így is szép.
10/8


Történet-Írásmód: Neked még csak a prológus van fent, amit nem sokáig tartott el olvasni. És amiből letudtam szűrni a legfontosabbakat. Azt, hogy remekül írsz. Tényleg. Képes vagy kíváncsiságot kelteni bennem, pedig nem is vagyok valami nagy autóversenyzés rajongó, ezért pedig, jár a piros pont. Figyelsz arra, hogy éreztesd a lényeget, és tényleg látom, hogy próbálsz mindent bele adni. Annyit tudok csak mondani, hogy így tovább. Fejlődni mindig kell, de te ügyes vagy, az alapjaid erősek. Na már most, a történet. Arról nem tudok sokat mondani, maximum annyit, hogy egy egyedi blog lesz, és szerintem sokan fogják szeretni! Abba esetleg bele tudnék kötni, hogy... Nem, most már túl sokat kritizáltam, és őszintén szólva, nem is nagyon szeretek. Szóval, így tovább.
10/10

Helyesírás:  Na ez az, amiben már tényleg nincsen hiba. Mást esküszöm nem tudok mondani. Többször elolvastam a blogot, hátha találok valamit, de nem! 5/5


Összesen:  25/23 Az utószó pedig: Csak az a pár dolog amit megírtam, és hajrá. :) Ügyes vagy, gratulálok ;)

Ölel benneteket: Hanna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése