2014. június 24., kedd

Kritika #10

http://julliettepiaf.blogspot.hu/

















Kinézet: Ami nagyon tetszik, hogy nincs háttér. Ez kiemeli a blog fejlécét, és nem vonja el a figyelmet a történetről. A fejléc, amit még ki kell emelnem szép munka, látom nem te készítetted, de akkor is nagyon igényes. Ami viszont nem tetszik, az a blogod egere. Hogy miért? Mert nem látszik! Fekete! Akkor legalább szürkét válassz, mert így nem látom, hogy hol van, nem tudok oda kattintani akarok!! A modulok elrendezése nagyon szép, minden ott van ahol kell lennie. Viszont az "információk" képecske, nem tudom, hogy lett kitalálva, de én nem látok benne szöveget, amit nem igazán értek, miért van. Azt hittem, abban kéne lennie információknak. Lehet, hogy én néztem félre valamit és akkor bocsánat.  Mást igazából nem is igazán tudnék kiemelni, csak annyit, végre nem kellett kritizálnom! Húh.. :D 10/9

Történet-Írásmód: A történet az nagyon felkapott, már megbocsáss. De nem azt mondom, hogy rossz! Lehet ettől még jó is, ha jól megírod. És ahogy látom te arra törekedsz. Szépen megfogalmazott soraid vannak, látom figyelsz a részletekre. Az első részben viszont egyetlen egy dolog van, amit nem értettem. Az utolsó sorokban azt mondod (idézem): "A taxi hamar megérkezett, aminek nagyon örültem, hiszen kezdtem éhes lenni, és mint láttam Shara is. Nem is csodálom dél már régen elmúlt ő pedig, velem egyetemben nem evett semmit". Na, de úgy volt, hogy sarah báttyát ölte meg, és evett belőle, akkor, hogy lehetett éhes? Vagy most, mi? Na mindegy, ez lehet figyelmetlenség, lehet én értettem félre. Egyébként, annyi tanácsom lenne még, hogy a képet inkább csatold oda, és ne linkben illeszd be (pl.: Sarah karakterénél). Amúgy ügyes vagy, jó úton haladsz! Persze van még min fejlődni. A karaktereket dolgozd ki jobban, jelenítsd meg jobban az érzelmeiket, mert így nem egészen jön át, a cselekmény helyzete. És nagyon tetszik, hogy van a történetben egyediség, meg az ötlet, hogy a lány haza viszi Sarah-t mert megígérte, nagyon jó! Így tovább ;)
10/8


Helyesírás: Ami nagyobb baki nálad, azok a szóismétlések. Ezekre figyelj oda, kérlek! Persze, vannak még betű kihagyások, de ez nem olyan nagy dolog, csak annyi lenne, hogy néha olvasd vissza amiket írsz és javítsd ki a talált bakikat. Viszont... a vesszőkre oda figyelsz, ami jó. :)
5/4


Összesen: 25/21  Hozzáfűzni való: Ez egy normális blog eredmény. Nagyon ügyesen haladsz, így tovább.


Hanna


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése