2014. június 20., péntek

Kritika #4

                                     http://dj-vendaval-naploja.webnode.hu/       
                                                   

Kinézet:  Mivel ez nem bloggeres blog,hanem webnodes blog,ezért nehezebb dolgom lesz. Kezdem az elején...a színeket szépen párosítottad,de a cím háttere mért fekete?! Megnyitottam a blogot és a tekintetem egyből a címre esett...én nem feketére tettem volna,hanem barnára,mert a többi szín is barna. Jó választás volt a narancs és a barnás árnyalatok keverése,párosítása. Ezen a webnoden nem lehet fejlécet betenni,hisz ez más,mint amit mi használunk. Előnyös,hogy a háttered nem mintás,hanem letisztult. Nah meg barna:) Visszatérve a fejlécre,jó választás volt,hogy a színárnyalata hasonlít a blog szövegéhez,hátteréhez. De a betűtípussal nem tudtam megbarátkozni. Túl kicsik,ha belépek egy blogba akkor a szöveget fogom másodszorra megpillantani,és ha a szöveg nem nagyobb és nem átlátható,akkor abba is hagytam az olvasást.Válts eggyel nagyobb betűméretre. Ami furcsa volt eleinte az a részek...azt hittem,hogy olyan picik a részek ahogy meg lehet látni őket,de aztán megnyitottam és hosszabb volt. Hát sokat nem tudtam mondani róla,hisz ezt a fajta blogot nem ismerem..nekem is volt egyszer ilyenem,de egyből átváltottam erre a fajtára. Szóval így összegezve: 10/9

Történet: Kiemelem a 3. részt,annyira vicces,mókás fantáziadús. Az elejét remekül kezdted...felkelted az olvasó figyelmét és utána csak megy a történet,azt se veszi észre az ember,hogy vége van a résznek. Az egész történetet egy viccnek fogja fel az ember,és szerintem te is. Nem erőltetetten írod le a szöveget,hanem ami jön azt leírod és meglepően jó. Mondjuk leíró részt nem is láttam,hisz ehhez a történethez nagyon nem is kellett,de azért néha egy két gondolat belefér.Abba viszont belekötnék,hogy a gondolataidat,mikor úgy írod le,mintha elgondolkodnál,nah azt is csak úgy leírod,el kéne különíteni. Mondjuk dőlt betűvel írni,vagy épp más színnel. Vannak benne kicsi hibák mondjuk ez: -Hűű először ide menünk!-mutatott Petra,a legelső ruhaboltra,amit meglátott.  Menünk?' Nem menjünk? Meg néhol kihagytál pár szót,ami fontos lett volna. De maga történet remek,így tovább. 10/9

Helyesírás: A legtöbb blogger itt veszti el a legtöbb pontot.Hát igen..te is beleestél némi hibába. Nem sokba,de van egy kettő,ami nem tetszett.Ezért csak 5/4

Összesen: 25/22 pontot értél el. Ez nagyon jó eredmény. Ha figyelsz a betűtípusra és amiket leírtam hibákra,kiváló blogoló is lehet belőled.Így tovább,további jó írást.
                                                                                               
                                                                                                     


Ölel benneteket: Henrietta

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm, hogy időt szakítottál rám, beleolvastál, és elmondtad a véleményed. Sokat számit, hogy habár csak egy kis időre, de vaéaki foglalkozik a blogommal.
    Teljesen egyet tudok érteni mindennel, amit írtál a címmel mr hosszú ideje küszködök, de nem akarja megváltoztatni sem a betűtipust, sem a színt, de még csak a méretet se. A helyesírási hibáim ellen nem tudnék, ha akarnék se kifogást kitalálni, mert direkt csak nem rakom tele vele a blogomat. Már dolgozom az ügyön, és elhatároztam, hogyha a nyári őrület közepén lesz egy kis időm, leülök a gép elé, és addig fel nem állok onnan, míg minden helyesírási hiba ki nem lett javítva.
    Köszönöm a tanácsokat, igyekszem majd betartani őket.
    xxx, Daph

    VálaszTörlés