2014. június 24., kedd

Kritika #11

                                                    http://freewifi25.blogspot.hu/?m=0
   
Kinézet: Egyszerű.Nincsenek benne különösebben modulok,ez még nem nagy gond...kicsit unalmas a kinézete.A szöveg színét én fehérre tettem volna,mert alig lehetett elolvasni.A háttér elveszi a figyelmet a szövegről.Nagyon kitűnik háttér,ez nem jó...mert a szöveg a fontos és nem pedig a mögötte lévő kép.Nincs fejléc,így azt nem tudom pontozni.De az egész blogot feldobná egy frappáns kis fejléc.Többet sajnos nem tudok róla mondani,összegezve a kinézet: 10/6     

Történet: Hát...ömm...izé...ok.Ezek a szavak jellemzik a blogod történetét.Szépen leírod,hogy szenvedsz egy fiú miatt és,hogy depressziós lettél miatta.Meg oké,hogy jól leírod az érzéseidet,de nincs konkrét TÖRTÉNET.Nem szól semmiről!! Nincs benne párbeszéd,nincs benne semmi.A részek nagyon kicsik...a leghosszabb részed 18 sorból áll.Egy normális blogolónak egy része több mint 50 sorból áll.Így összegezve a történet: 10/2

Helyesírás: Nem látok benne hibákat. 5/5 

Összesen: 25/13 nincsenek állandó olvasóid,mert nincs konkrét történet.Ezen javíts!!!


Ölel benneteket: Henrietta


1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nem is tudom, hogyan találtam rá a blogra, de gondoltam, ha már itt járok, "körbenézek" egy kicsikét. Bevallom, a kritikákon gyorsan átfutva ennek a blognak a kissé kezdetleges kinézetén akadt meg a szemem, és érdekelt, hogyan, és miképp fogalmazod ezt meg. Bár, szerintem az oldal kritikájának ezen részét te is hiányosan véleményezted, de nem ezért vetemedtem a komment írására. Meglepődve olvastam, hogy mindössze 2 pontot adtál a maximum 10-ből a "történetre" - világméretű tragédia ugyan, de úgy éreztem, le kell írnom, mit gondolok erről. Beleolvastam kicsit a kritizált blog tartalmába, majd összevetettem a te véleményeddel. Tudom, nincs jogom ilyeneket írni, de én úgy vettem észre, eléggé le vagy ragadva a tutyi-mutyi, agyondolgozott alapblogoknál, nem tudsz tovább gondolkodni, nem tudod értelmezni a... nos... kissé nagyobb felfogó képességű embereknek szánt irományokat. Az az állítás, hogy "nem szól semmiről" olyan szinten tökéletesen abszurd, hogy valóban fejbe kellett vágnom magam, hogy gyorsan elhessegessem ezt a gondolatot. Csak ismételni tudom magam: nem látsz a dolgok mélyére, ismersz egy alapszintet, és azt nem tudod továbbgondolni.
    Persze, most biztosan azt gondolod, "itt van ez a lány, egy nagy senki, és velem kötekedik teljesen jogtalanul; hülye kis picsa", de akaratlanul is kötelességemnek érzem leírni, hogy létezik más műfaj is, nem csak, amit te gondolsz. Egyperces novellának hívják (ami ezen a blogon szerepel), én is írtam belőle már párat. Természetesen, nem azt kérem (tulajdonképpen nem kérek semmit), hogy most azonnal nézz utána ezeknek, de, mint írtam, valamiért fontosnak éreztem leírni a fenti sorokat.

    VálaszTörlés