2014. június 24., kedd

Kritika #9

                                                http://melissahercegnoblogja.blogspot.hu/?m=1

Kinézet: Hát erre nincsenek szavak...Nem értem,hogy a legtöbb blogger mért teszi ilyen elrendezésűvé a blogját. Visszataszítóan néz ki az ilyen...ha már van egy blogod,akkor már az egészet had lássa az olvasó.A fejlécet,a különböző modulokat,a feliratkozókat.És ha teljes méretében látja az adott oldalt,akkor sokkal tetszetősebb és érdekesebb.A betűtípusod sima Arial...igen ez a legjobb megoldás,de vihettél volna bele valami pluszt,más betűtípust...ez így olyan sima,sablonos...jóformán-uncsi.Ami szemet szúrt az pedig a bejegyzés címe...rózsaszín (??) mi? Sárga,barnás a blog...akkor,hogy kerül oda rózsaszín,vicces ezzel megnevettettél.:) Mikor rákattintottam az egyik részre és lejjebb mentem megláttam,hogy nincs már ott a háttér...hol van?Egy barna háttér lett ott,rájöttem.A sablonnál rosszul állítottad be.Mindenki tévedhet.:)
Teljesen lent voltam a blogon,mikor láttam,hogy oda van írva: "Internetes verzió megtekintése" áhhá,szóval ennek a blognak a linkjét mobilról küldted.És rákattintottam....hááát,jobb lett volna,ha nem lépek rá.Húúú rémálmom lesz,jó annyira nem vészes nyugi,de a fejléc.

Borzadály...figyelni kéne a betűtípusra,hogy az "ő" ne tűnjön ki,mert az úgy csúnya. Nem baj,a fejlécedet hamarosan kicserélheted,hisz hamarosan kész a rendelésed.:) Azt nem értem,hogy minek mellé az a fehér csík? Valószínűleg nem állítottál be valamit. A betűtípus itt már egész normális volt. Mondjuk azt hiányoltam,hogy nincs semmi modul vagy valami extra...az oldalsó sáv meg mért fekete!? Lehetett volna más. Elkéne egy hatalmas design átalakítás neked... Így összegezve a kinézet: 10/7

Történet: A történet egész jó és felcsigázza az olvasó érdeklődését. Kicsit sablonos nekem,észre se venni,hogy egy hercegnőről szól,olyan mintha egy sima,átlagos lányról szólna. A részek kilométer hosszúságúak,ez egy okból jó,de néha hátrány lehet neked. A történetet szépen viszed és viszed és végül vége a résznek.:) Mint látom egyes órákat vagy napokat csillaggal választasz el,ez nagyon jó megoldás,több blognál is láttam már ezt. A nevek tényleg egy kicsit fanaticonosok,ahogy te mondtad. És egy kicsit hasonlít a történet egy-két ismertebb könyvre...ez hátrány a számodra,mert azt fogják hinni,hogy loptad a történetet. 10/9

Helyesírás: Vannak benne ici-pici hibák,amiket nem gyakran ismételsz meg. De senki sem tökéletes,igaz?! Összegezve a helyesírás 5/5

Összesen: 25/21 ez az eredmény egy átlagos blognak az eredménye:) Egész jó,így tovább


Ölel benneteket: Henrietta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése